Мета: навчальна: узагальнити й систематизувати знання про графіку, її історію та види; про дизайн і його тенденції, ілюстрацію, цифрове мистецтво; про сучасну рекламу та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди; про рекламу, психологію сприйняття реклами та інфографіку; про типографіку, шрифти і шрифтові пари, розвиток типографіки, прийоми каліграфії та леттерінгу, особливості поєднання шрифтів; про електронні та друковані портфоліо; формування вмінь аналізувати факти, активно й послідовно відстоювати власну точку зору, уміння знаходити переконливі аргументи для її доведення; самостійно розбиратись в особливостях, закономірностях, слабких і сильних сторонах явища або процесу, обладнання і робити відповідні висновки.
1️⃣Перегляньте матеріали попередніх уроків
2️⃣❗️Теоретичне завдання
✔️ Зайдіть на сайт classtime.com (код сесії: MJ2W67 чи скористайтесь посиланням) і виконайте тест по даній темі.
Зверніть увагу!
✔️Дозволяється лише одна спроба виконати тест, всі наступні спроби будуть не зараховані
✔️Будь ласка, у полі де запитується ваше прізвище ім’я вводити ЛИШЕ ваше прізвище ім’я, і ніякої зайвої інформації. Якщо неможливо буде ідентифікувати учня, оцінка не зараховується
✔️ На виконання тесту дається 30 хвилин!
Коментарі
Дописати коментар